Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z nowościami, promocjami lub informacjami, które mogą Cię zainteresować!

Gwarancja

Przeglądanie produktów zakupionych w sklepie WYKONANE PRZEZ SPOŁECZEŃSTWO

Pobierz formularz gwarancji tutaj .

Societatea Diaconu Agriplant SRL , zwana dalej „ MADE BY SOCIETY” lub po prostu „Compania” z siedzibą w Rumunii, okręg Botoșani, lok. Răchiți, Zona Industriala, piętro 1, biuro nr. 1, posiadająca unikalny kod rejestracyjny 37295920, atrybut podatkowy RO, założona i działająca zgodnie z aktami normatywnymi Rumunii, właściciel sklepów MADE BY SOCIETY, jako Sprzedawca – Sprzedawca udzielamy konsumentom niniejszej karty gwarancyjnej związanej z produktami zakupionymi w naszych sklepach .

Wszystkie produkty sprzedawane przez „MADE BY SOCIETY” objęte są gwarancją, której okres obowiązywania rozpoczyna się od dnia zakupu produktu lub ewentualnie dnia jego dostarczenia Klientowi. Poniższe definicje mają zastosowanie do produktów sprzedawanych na stronie madebysociety.ro lub w sklepach „MADE BY SOCIETY” :

gwarancja handlowa (zwana także „gwarancją trwałości”) – wszelkie zobowiązania Spółki wobec Klienta, określone w niniejszej Karcie Gwarancyjnej lub w reklamie dostępnej w momencie zawarcia umowy lub przed zawarciem umowy, oprócz obowiązków prawnych ciążących na Spółce w zakresie gwarancji zgodności, wymiany wadliwego produktu na nowy lub ewentualnie zwrotu Kupującemu ceny zapłaconej za niezgodny produkt w zamian za niego, gdy Sprzedający nie ma możliwości podjęcia pierwszego środka i tylko wtedy, gdy produkt nie spełnia specyfikacji lub innych wymagań niezwiązanych ze zgodnością, odpowiednio tylko wtedy, gdy są one przypisane Sprzedającemu i/lub Producentowi; W przypadku wymiany produktu niezgodnego na nowy, w tym także ten drugi, obowiązuje gwarancja handlowa.

Okres gwarancji handlowy – termin biegnący od dnia nabycia produktu, do którego Producent lub Sprzedawca przejmuje odpowiedzialność za wymianę produktu niezgodnego lub ewentualnie zwrot z tym związanego świadczenia (w zamian za produkt niezgodny) jeżeli wykonanie pierwszego środka nie jest możliwe, na koszt tak i tylko w przypadku, gdy braków nie można przypisać konsumentowi, odpowiednio jeżeli można je przypisać Sprzedawcy i/lub Producentowi; Okres rękojmi (rękojmi handlowej) wynosi 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych i rozpoczyna się od chwili, w której Konsument nabył produkt od Sprzedawcy.

niezgodność objęta gwarancją handlową – odchylenie właściwości produktu od istniejących subiektywnych i obiektywnych wymagań zgodności z prawem, które następuje w okresie gwarancji i tylko wtedy, gdy jest przypisane Producentowi i/lub Sprzedającemu;

Ogólne dane techniczne:

Skorzystanie z prawa z gwarancji możliwe jest wyłącznie w przypadku dołączenia do reklamowanego towaru faktury VAT lub ewentualnie paragonu fiskalnego dotyczącego zakupu produktu, w związku z którym składana jest reklamacja, zdaniem GEO 140/2021 i OG nr. 21/1992, akty normatywne wydane w Rumunii, kraju, w którym zachodzi stosunek prawny pomiędzy sprzedażą a zakupem produktów, reprezentującym miejsce pobrania ceny i wydania zakupionego przez Sprzedawcę towaru Konsumentowi lub, w przypadku ewentualnie do zewnętrznych nadawców w przypadku sprzedaży na odległość.

W przypadku sprzedanych produktów MADE BY SOCIETY udziela gwarancji handlowej na każdą niezgodność istniejącą w momencie sprzedaży towaru i stwierdzoną w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od daty jego nabycia przez Konsumenta poprzez zakup w sklepie Sprzedawcy. Gwarancja handlowa (trwałość) obowiązuje także wtedy, gdy niezgodności produktu ujawnią się w terminie powyżej 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych.

Zalecana procedura dostępu do gwarancji jest następująca:

  • Przekazanie Sprzedawcy produktu, w stosunku do którego zgłoszono braki, wraz z paragonem/fakturą VAT potwierdzającą zakup (kopia) oraz usprawiedliwionym powiadomieniem Konsumenta (np. formularzem dotyczącym skorzystania z prawa z tytułu rękojmi) dostarczony jako wzór) stanowi dla naszej firmy istotne elementy umożliwiające rozpatrzenie każdej późniejszej reklamacji. Produkt (kompletny i czysty), w zakresie którego zgłoszono braki należy przekazać do sklepu, w którym został zakupiony w celu dokonania oceny przez Sprzedawcę. W przypadku zakupów online, produkt musi zostać dostarczony/wysłany przez Konsumenta, z zadeklarowaną zawartością, potwierdzeniem odbioru i zapewnieniem możliwości sprawdzenia w momencie dostawy do Sprzedawcy na adres naszej dodatkowej siedziby w Rumunii, Powiat Ilfowski, lok. Caldararu, ul.Oxigenului nr. 1D, Dział Internetowy – MADE BY SOCIETY, a w przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych, produkt musi zostać dostarczony do lokalu punktu sprzedaży, w którym został zakupiony przez Konsumenta.
  • Działania będące przedmiotem gwarancji (wymiana produktu lub ewentualnie zwrot wynagrodzenia z tym związanego w zamian za przekazanie Sprzedającemu produktu niezgodnego z wymaganiami) zostaną zrealizowane na warunkach, na jakich zostanie ustalone, że za istniejące braki odpowiada Sprzedający lub Producent, a Konsument zastosował się do warunków i zaleceń użytkowania, w tym przepisów prawa i karty gwarancyjnej. W przypadku, gdy po dokonaniu ustaleń okaże się, że zgłoszenie zostało uzasadnione w formie pisemnej, na warunkach określonych w przepisach prawa oraz w niniejszej karcie gwarancyjnej, nasza firma, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, wymieni dany produkt na podobny (nowy i w tym samym rozmiarze), jeśli ten ostatni jest dostępny w magazynie. Jedynie w przypadku braku takiego produktu na magazynie Konsumentowi zostanie zwrócona wartość towaru w wysokości wykazanej na paragonie lub fakturze fiskalnej związanej ze sprzedażą-zakupem. Konsument ma jednak prawo żądać od Sprzedającego wymiany produktu niezgodnego na inny, innego rodzaju i/lub wielkości oraz o wartości co najmniej równej wartości produktu niezgodnego, a Sprzedający ma prawo w granicach swoich możliwości i według własnego uznania, przyjąć takie żądanie Klienta, po czym ten ostatni, w zależności od przypadku, zapłaci Sprzedającemu dodatnią różnicę wartości pomiędzy produktem wymienionym a produktem zastępczym. Wymiana lub, w zależności od przypadku, zwrot wynagrodzenia związanego z danym towarem (ten ostatni środek realizowany jest poprzez rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży) zostanie zrealizowany przez naszą Spółkę w ciągu 15 dni kalendarzowych od momentu, w którym weszliśmy w posiadanie towaru w celu dokonania ustaleń, z załączoną fakturą lub paragonem fiskalnym oraz uzasadnionym powiadomieniem dokonanym w terminach przewidzianych przepisami prawa oraz w niniejszej karcie gwarancyjnej i wyłącznie jeżeli stwierdzimy niezgodność produktu z winy Sprzedawcy lub Producenta.
  • Jeżeli wady zgłoszone przez Konsumenta nie leżą po stronie Producenta lub Sprzedawcy albo w zależności od przypadku nie można było ich stwierdzić ze względu na niezastosowanie się do właściwych przepisów prawa lub zapisów w karcie gwarancyjnej, Konsument (przykładowo przekazał Sprzedającemu produkt niekompletny lub brudny mimo, że jako taki go nie nabył), ten ostatni poniesie wszelkie koszty poniesione przez naszą firmę w rozumieniu przedmiotowego zgłoszenia (np. koszty związane do przeprowadzenia oceny, koszty związane z dostawą itp.).
  • Jeżeli po dokonaniu stwierdzenia stwierdzone zostaną braki wymagające wymiany produktu, nowy produkt zostanie dostarczony Konsumentowi pod wskazany przez niego adres dostawy (w przypadku zakupów internetowych) lub w sklepie, w którym produkt z stwierdzonymi później brakami został dostarczony Konsumentowi. W takim przypadku gwarancja ulega przedłużeniu o okres pomiędzy dostarczeniem wadliwego towaru Sprzedawcy a dostarczeniem Konsumentowi nowego produktu. Koszty z tym związane w takim przypadku ponosi przedsiębiorca.
  • Jeżeli po dokonaniu ustaleń zostaną stwierdzone braki skutkujące zwrotem wartości produktu, kwestionowana kwota zostanie wypłacona na rachunek bankowy Konsumenta (w przypadku zakupów w Internecie) lub w sklepie, w którym został wydany wadliwy produkt Konsumentowi. Koszty z tym związane w takim przypadku ponosi sprzedawca.
  • Jeżeli po dokonaniu stwierdzenia nie zostaną zachowane żadne dające się przypisać braki

Sprzedawcy lub Producentowi zweryfikowany Produkt zostanie zwrócony Konsumentowi albo pod wskazany przez niego adres albo w sklepie, w którym przekazał go Sprzedawcy. Koszty z tym związane w takim przypadku ponosi Konsument.

W niektórych przypadkach wyraźnie przewidzianych przez prawo i odpowiednio w niniejszej Karcie Gwarancyjnej, Klient może żądać odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu/produktów lub ewentualnie zamówionego i dostarczonego w każdym z poniższych przypadków:

  • sprzedawca nie dokończył wymiany lub ewentualnie odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z warunkami art. 11 rozporządzenia GEO 140/2021;
  • niezgodność jest na tyle istotna, że ​​uzasadnia prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy sprzedaży produktu;

WAŻNE: Niniejsza karta gwarancyjna jest uzupełniona przepisami prawa o postanowienia bezwzględnie obowiązujące, określone w obowiązujących aktach normatywnych, dotyczące reżimu gwarancji na produkt, w tym te określone imperatywnie w Rozporządzeniu Nadzwyczajnym nr. 140/2021 w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów oraz w Rozporządzeniu Rządu nr 140/2021. 21/1992 w sprawie ochrony konsumentów.

 

Instrukcja użytkowania i konserwacji przedmiotów sprzedawanych przez „MADE BY SOCIETY”

Gwarancja wywiera skutki na produkty zakupione w naszej firmie i używane przez Konsumenta w normalnych i zgodnych z przepisami warunkach, zgodnie z instrukcją użytkowania. Instrukcje użytkowania znajdują się na etykietach i/lub, w zależności od przypadku, w dokumentach związanych ze sprzedawanymi produktami. Bezwzględnie konieczne jest zapoznanie się z etykietą każdego zakupionego produktu, aby zapewnić prawidłowe użytkowanie produktu i uniknąć w ten sposób utraty gwarancji w wyniku niewłaściwego obchodzenia się. Zastrzegamy sobie prawo do przedstawienia konsumentom, poza instrukcjami zawartymi na etykietach produktów, innych dodatkowych i pisemnych instrukcji, w takim przypadku należy liczyć się z ich przestrzeganiem.

Artykuły odzieżowe (w tym dodatki odzieżowe) należy prać lub czyścić zgodnie ze wskazówkami zawartymi na etykiecie produktu oraz ewentualnie dodatkowo zaprezentowanymi przez naszą firmę. Nie należy używać przemysłowych środków czyszczących ani innych produktów niezgodnych lub nieodpowiednich, takich jak między innymi produkty zawierające sodę lub inne pochodne chemiczne. Upewnij się wcześniej, że produkty, których używasz do prania i czyszczenia, są bezpieczne i spełniają wymagania jakościowe, jakie nakładają przepisy obowiązujące w miejscu sprzedaży. Prosimy również o uwzględnienie przestrzegania zaleceń/piktogramów dotyczących temperatury prania i czyszczenia oraz wskazanych sposobów ich przeprowadzenia. Jednocześnie informujemy, że sprzedawane przez naszą firmę torby i tornistry stanowią jedynie dodatek odzieżowy w tym sensie, że nie są przeznaczone do wspomagania przechowywania lub transportu przedmiotów o wadze większej niż 1 kilogram. Nadmieniamy, że sprzedawane za pośrednictwem naszego sklepu maseczki tekstylne do zakrywania twarzy stanowią wyłącznie dodatki odzieżowe.

Jeśli chodzi o odzież i paski skórzane , można je czyścić miękką, wilgotną szmatką, bez użycia detergentów, rozpuszczalników, wybielaczy ani innych substancji chemicznych. Rozwiązania te mogą spowodować nieodwracalne szkody w wyglądzie skóry i taka sytuacja nie jest objęta gwarancją. Jeśli przedmiot zamoczy się, wytrzyj go miękką szmatką i pozostaw do wyschnięcia w temperaturze pokojowej, bez bezpośredniego kontaktu ze źródłami ciepła. Nie pierz odzieży ani pasków skórzanych w pralce, chyba że na etykietach tych produktów podano inaczej.

Jeśli chodzi o buty , zaleca się noszenie na zmianę 2-3 par butów. Takie produkty ze skórzanymi powierzchniami należy regularnie czyścić z kurzu szmatką lub miękką szczoteczką. Okresowo poleruj buty miękką szmatką. Nie pierz butów w pralce. Długotrwały kontakt z wodą może spowodować uszkodzenie obuwia i utratę gwarancji. Buty będą suszone powoli i bez użycia źródeł ciepła. Proszę używać szewca, aby uniknąć uszkodzenia obszaru pięty tego typu produktu. Niektóre obuwie można farbować i dlatego niektóre kolory mogą migrować. Zjawisko to nie jest wadą.

W przypadku wszystkich produktów sprzedawanych przez „MADE BY SOCIETY” nie należy suszyć produktów, umieszczając je bezpośrednio na źródłach ciepła, takich jak między innymi kaloryfery, kaloryfery lub piece. Chronić produkty przed przedmiotami, które mogą spowodować zaczepienie, oparzenie, odbarwienie, plamy, perforacje, rozdarcia, łuszczenie się, zadrapania lub inne oddziaływania fizyczne mogące spowodować uszkodzenia, w tym chronić je przed ingerencją zwierząt domowych, owadów, gryzoni itp. Nie używaj sprayów, acetonu, kwasów, olejów, benzenu, środków owadobójczych ani innych szkodliwych substancji na produktach lub w ich pobliżu i zapewnij ich przechowywanie w odpowiednich miejscach, z dala od nadmiernej wilgoci, bezpośrednich źródeł ciepła oraz bezpośredniego i długotrwałego działania promieni słonecznych . Artykuły odzieżowe/buty muszą mieć rozpięte mechanizmy zamykania/zapinania podczas ubierania/wkładania butów i rozbierania/zdejmowania butów, aby uniknąć mechanicznego zniszczenia produktu i odpowiednich mechanizmów. Należy pamiętać, że produkty sprzedawane przez naszą firmę nie są przeznaczone do celów sportowych, w związku z tym nie posiadają właściwości technicznych niektórych elementów odzieży sportowej. Ponadto produkty należy chronić przed działaniem i kontaktem z innymi przedmiotami, które mogą powodować zaczepienia lub rozdarcia. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe umyślnie lub w wyniku zaniedbania, poprzez naruszenie instrukcji obsługi produktu. Jednocześnie nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe z winy osób trzecich, np. usługodawców zapewniających profesjonalne czyszczenie lub naprawę produktów.

W przypadku pytań lub sugestii dotyczących produktów MADE BY SOCIETY prosimy o kontakt pod numerem telefonu 0371 517 442 (call center) w godzinach 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku lub drogą mailową na adres e-mail online@ madebysociety.com .

 

Personel naszej firmy jest gotowy zaoferować Państwu niezbędne wsparcie!