CZĘSTO PYTANIA
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, możesz skontaktować się z nami, aby uzyskać pomoc w tym procesie. Możesz skorzystać z usług naszego partnera kurierskiego - UPS, składając zamówienie na stronie przewoźnika, lub wybrać dowolną inną firmę kurierską w Polsce.
Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za produkt zakupiony na naszej stronie, musisz poinformować nas w formularzu zwrotu (FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY) o danych bankowych: IBAN I POSIADACZ KONTA (może to być konto otwarte pod inną nazwą).
Od momentu otrzymania i zweryfikowania zwrotu, kwota pieniędzy zostanie zwrócona w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych.
Zwroty należy wysyłać na adres: FREEFASHION S.R.L - Made by Society, Dział Online, Strada 29, Nr. 247B, miejscowość Rachiti, powiat Botosani, Rumunia.
Formularze zwrotów znajdziesz na stronie internetowej, na dole strony, w zakładce PRZYDATNE LINKI , w dziale Polityka zwrotów .
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem partnerskiej firmy kurierskiej UPS.
Przedmioty są zwykle dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych.
Każda przesyłka przygotowywana jest z najwyższą starannością i podejmowane są wszelkie niezbędne środki w celu jej bezpiecznego dostarczenia. Jako Kupujący masz obowiązek dokładnie sprawdzić zamówienie po jego otrzymaniu, aby upewnić się, że opakowanie lub zawartość nie uległy uszkodzeniu w wyniku wysyłki. Gdy przesyłka zostanie doręczona Państwu przez spedytora prosimy o dokładne jej sprawdzenie zarówno pod względem opakowania, plomby jak i zawartości, a w przypadku zauważenia jakichkolwiek problemów w tym zakresie prosimy o zawarcie procesu z spedytorem – ustnie w sprawie ustalenia szkody i niezwłocznie przesłać je na adres online@madebysociety.com.