CZĘSTO PYTANIA
Produkty zakupione online nie podlegają zwrotowi w sklepach stacjonarnych.
Począwszy od dnia, w którym otrzymałeś przesyłkę, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych możesz wymienić produkt/produkty na inne lub zażądać zwrotu kosztów.
Po złożeniu wniosku o zwrot w swoim koncie klienta, wystarczy poczekać, aż skontaktuje się z Tobą przedstawiciel firmy kurierskiej. Kurier przyjedzie pod Twój adres, aby odebrać przesyłkę zwrotną.
Od dnia, w którym zgłoszenie zwrotu zostało wysłane, może to potrwać do 3–5 dni.
Konto bankowe podane w formularzu zwrotu może być założone na inne nazwisko niż osoba, która złożyła zamówienie na stronie.
Zapłacisz za pobraniem kurierowi, gdy przesyłka zwrotna dotrze do Ciebie.
Termin przetwarzania przesyłek zwrotnych dostarczonych do naszej siedziby wynosi do 7 dni roboczych.
Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10–14 dni od momentu przetworzenia zwrotu.
W przypadku, gdy nie dołączyłeś formularza zwrotu do paczki, skontaktujemy się z Tobą w momencie przetwarzania zwrotu.
W swoim koncie klienta znajdziesz numer listu przewozowego (AWB) przesyłki, którą wysłałeś do nas. Prosimy, sprawdź go na stronie internetowej firmy kurierskiej / poprzez śledzenie AWB.
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem partnerskiej firmy kurierskiej DPD.
Przedmioty są zwykle dostarczane w ciągu 3-5 dni roboczych.
Każda przesyłka przygotowywana jest z najwyższą starannością i podejmowane są wszelkie niezbędne środki w celu jej bezpiecznego dostarczenia. Jako Kupujący masz obowiązek dokładnie sprawdzić zamówienie po jego otrzymaniu, aby upewnić się, że opakowanie lub zawartość nie uległy uszkodzeniu w wyniku wysyłki. Gdy przesyłka zostanie doręczona Państwu przez spedytora prosimy o dokładne jej sprawdzenie zarówno pod względem opakowania, plomby jak i zawartości, a w przypadku zauważenia jakichkolwiek problemów w tym zakresie prosimy o zawarcie procesu z spedytorem – ustnie w sprawie ustalenia szkody i niezwłocznie przesłać je na adres online@madebysociety.com.